Gamzemeryemm Merhaba güzel anneler benim kızım tam 1 aydın ara ara da olsa pişik oldu. Ve geçmiyor hangi kremleri kullansamda geçmiyor ve aşırı pişik yani heryeri kıpkırmızı doktor bişry demedi ama ben alerjiden şüpheleniyorum sizin Önerebileceğiniz bişey bar mı
Masalim Gamzemeryemm canim benim kizimda oyleydi sudo krem birsuru krem kullandim hicbiri gecirmedi gorumcem arko krem kullaniyodu ogluna bende arko krem aldim hemen gecirdi ama bu kicik merhem gibi olani kutuda satilanlar degil
Hohomoromu Gamzemeryemm sudo crem, zeytinyağ, travazl krem ama travzulu sanırm doktor yazmadn vermıyor olabılır eczaneler mantar kremidir çünli normlde ama pişiğe çok iyi geliyor
Zeliha66 Gamzemeryemm baska belirtileri var mi kusma yesil mukuslu kaka gaz problemi gibi. Travazol kremi kullanmayin sakın
Didi_1 Gamzemeryemm sana kesik çözüm hakiki zeytinyağını kokusu çıkana kadar kaynat o ciz sesi çıksın soğumasını bekle asidi için pişik olan yerine sür başka hiç bisey. Kullanlma gerek yok ben doğduğu andan beri kullanıyorum bi zararı yok merak etme
Gamzemeryemm Zeliha66 yeşil kabız gibi yapıyor ama o gün yedikleirnden kaynaklıdır diye düşünüyorum gazı da yok kusma da . Travaozk neden kullanmayalım
Zeliha66 Gamzemeryemm alerjiden süpheleniyorum deyince benim kizimda alerjik genelde bunlar belirtileri. Reçete ile satılan bi ilac büyük insanlar kullaniyo icerigini arastirirsaniz daha iyi anliycaksiniz beni. Pamukla suyla temizleryin altini zeytim yag sürün. Bana alwrji doktorum bepantol bile zora kalmadikca kullanma dedi
Haticeado Gamzemeryemm geçmiş olsun kantoran yağı ve buğday nişaştsı çok iyi geliyor onları da kullanabilirsin
20Elif26 Gamzemeryemm ılık su yap her alt alırken biraz dök kurula pamukla doktoruna sorarak kantaron yağı surebilirsin herkese iyi gelmiyor ama ben 3 aylık bebeğime her pişik olduğunda onu sürüyorum bide malum yaz biraz altını açınca bir iki dk açık kalsın temizledikten sonra