Yagizmomyy ben de başta sütüm yok sanıyordum bşr haftanın sonunda ateşliymişim de baya ama farkında değilim. Meğer memeler dolmuş sütle çatlıcakmışım. Şimdi öncelikle şunu yapmalısın. Bırak birileri beslesin bebeğini, sen bir saatini buna ayır. Öncelikle bir duşa gir akabinde;
- 20 dk sağ 10 dk dinlen
- 10 dk sağ 10 dk dinlen
- 10 dk sağ 10 dk dinlen
Göğsünde değil, bütün vücudunda bir çekilme hissi ve rahatlama hissediceksin. Memelerin tam anlamıyla boşalacak. Bütün bu iş bittikten 2 saat sonra bebeğini emzir. Fakat en önemli emzirme vakti gecedir. Geceleri uykuyla salgılanan hormonlar müthiş bir süt üretimini sağlıyor. Gece mama işi de yorucu olur hem birkaç hafta sonra, dayanamazsın. Gündüz çekinme ver mama ama gece ne şartta olursa olsun mutlaka emzir. Kimseyi de dinleme. Herkesin başlarda emzirme işiyle başı dertteydi zamanla aşıldı, bitti gitti.
Sütün yok sanıyorsun şuan. Muhtemelen süt kanalların tıkalı veya henüz oldukça dar. Onu genişletmenin yolu emzirmektir fakat bebek henüz güçsüz olduğu için bu sağma bombası adı verilen yöntemi denersen 3 günde foşur foşur süte boğulursun 😊 hiç sıkma canını. Ben 3. Ayda sütüm kesildiğinde yaptım, denendi, onandı. Sıra sende🌷