hulyadurmus aslında bizim doktorumuz öyle. Aşırı acil olmayan bir durumda kalkıpta gece kızım 3 defa kaka yaptı normal mi diye aramayız sonuçta 😂 ama kızım kafa travması yaşadığında akşam 10 da aradım, sabah 5 te aradım. Ayrıca kendisi de her boşluğunda mesaj attı aradı sordu. Bir kere daha düşmüştü kızım akşam 9 da arayıp nasıl oldu yarın gelin göreyim merak ettim demiş insan. En son yaşadığımız olayda da bize hem doktor buldu, hem yönlendirdi hemde para bile almadı. Kendisini çok seviyoruz bizde yeri çok ayrıdır.