Zeynebinannes Rouge-1 2. Ve 4. Ay aşıları bize ateş yapmadı hiç inşallah sizdede olmaz. Olursa calpol verebilirsin demişti sağlık ocağındaki ebe
Rouge-1 Zeynebinannes evet bana sa öyle sesi ama ekstra olarak üstü giyimi nasıl olmalı aceba çıkartsam mı ılık bez felan uygulasam mı
Zeynebinannes Rouge-1 arada ölçüyorsunuz dur zaten çok kalın giydirmeyin 37 falan olursa koyun isterseniz