Tecrubelianne gece 12 yatması için bu saatte kalkması için çok geç ama , madem uyku problemi olmayan bir çocuk bence ik üç sabah uyandırın akşam vaktinde yatar sabah vaktinde kalkar , iki buçuk yaşındaki oğlum birazdan ikinci öğünü yiyecek sizin kahvaltı bayaa gecikmiş