Yakamoz__00 Iyi günler..ahsap parmaklıkli anne yanı beşikler hoşuma gidiyor ama kullanışlı mi bilmiyorum..bebegim 9 aylık kendi beşiğinde uyumadı idareten başka besik bulduk sepet besik. Yeni almamız lazım.
Ahsenimveben Yakamoz__00 gece park yatak tercih et 6 yada 7 aydan sonra hareketlenme oldu anne yani beşik iş görmez oldu bizdr.bir süre.beraber yanında yerde uyudum.simdi 14. Ayında kızım park yatakta yatıyor son iki aydir
Yakamoz__00 Ahsenimveben derinliği daha mi az 4 5 yasa kadar kullanılır yazıyor da. Asansörlü olanlar
Ahsenimveben Yakamoz__00 derinliği var epey 14 ayında yiz.suan çıkamıyor 2 ya da 3 yada kadar yatar kızım içinde en alt katta bizim besik