Almdnya benim kızım ek gıdaya geçene kadar kustu 😢 yani 6 aya kadar . Ben besleme sonrası dikte tutuyodum yatırmıyodumda ani bi kucağıma alma hoplatma vs . Hiçbişey yapmıyodum genede kusuyodu 😢 çözüm bulamamıştım valla . Doktor fazlasını kusuyor demişti bende kafama takmadım artık napıyım . Reflüsü falan varmı onu sordurabilirain kontrolünde . Bi sıkıntı olurmu vs doktorunla paylaş gene