İyi akşamlar arkadaşlar..
bu gaz denen dertten ne zaman kurtulacaz yetti artık. 2 aylık bi oğlum var. Bu akşam sadece salata yedim yemekte ( domates, salatalık, kıvırcık,Mısır ve tuz yağ limon soslu )yedim ve emzirdim çoçuk deli gibi kıvranmaya başladı gaz yaptı diye düşünüyorum.. heran gibi bilgisi olan yada aynı durumu yaşayan var mı yoksa sadece denk gelmemidir??