Kizlar oğlum 20 aylık.teker donderme vs diye çocuk psikiyatriye gittim .bu arada oğlum çok hastaydı.grip dış 2 yaş sendrimu birbirine girdi .neyse 40 dk felan muayenede düşük sorular sordu oğlumu gözlemledi hatta post açtım buraya
Dediki göz teması var ama kaliteli değil ismine bakıyor ama kaliteli değil .sizi elinisden çekip goturuyor bu da iyi değil dedi.ama dedim kendini henüz ifade edemiyor yani konuşamıyor bizler gibi normal degilmi.diger herşeyi çok güzel çocuğunuzu çok güzel gozlemlemissiniz .parmakla gösterme var ortak ilgi dikkat var hayali oyunlar başlamış
Yönergeleri çok iyi taklit var .gibi gibi çok iyi dedi.fakat az riskli gruba almak zorundayım dedi
Neyse bir pedagoga yönlendirdi kendi doktorumuz ona gittim 1 saat kaldık.pedagog hayretler içindeyim nasıl risk grubuna alır daha ne yapsın çocuk dedi.goz teması varbismine bakma var .taklit var ortak ilgi var .tek sorunu fazla meraklı bu da pandemiden dolayı dışarı fazla cikmayisindan çok akran görmesinden dedi.bir başka psikiyatrist çağırdı gözlemlerini söyledi o da değerlendirdi asla otizm grubuna alamayiz çocuğu nasıl söylemişler dedi.hangisine inanayım ne yapayım şaştım kaldım.sizce para için mi yaptı acaba?