Aralıklarla 4 5 keredir yaşiyoruz bu durumu.
Dün gece 2 kere çıglık atarak ağladı. Testler icin kan alindığinda böyle ağlamamıştı sanki yatağından düşmüş gibi. Talhanin gece uyanmasi bile yoktu ama son 1 aydır ağlamasına şasiriyorum 9bucuk aylik ve aglamalari sayiliydi. Bezini değistirip mamasını içirip üzerini kontrol edip suyunu içirip yatıyorum. Neden bòyle oldu ki varmi başına gelen😪
Hastada değil..
Güleç oğlum çok ağlar oldu..