Evet bu dönemde şu vermiyorsaniz şu verebilirsiniz. Sık sık da besleyin. Başka verebilecek pek birşey yok. D vitaminini aksarmayin. Doktorum ıhlamur da verebilirsin demişti. Bir kaç kaşık veriyordum. Bizde atlattık bebeğime test yapmadılar ama büyük ihitmal oda korona olmuştu ve oda 4 aylıktı eşimden geldi bize de