kafamda deli sorular 😅 yeni ek gıdaya geçiş yapacağım, beslenme tablosu oluşturmak için fikriniz lazım. Bebeğim günde 6 kez emiyor. bunların ikisi gece, ben iki saatte bir emziriyorum uyanık emmediği için uyutup emziriyorum duraklayarak emdiğinden buda zaman alıyor hemen hemen 40 dakika sürüyor memeyide boşaltamıyor neyse yani şimdi 6.ay tadım ayı diyelim 7. ayda nasıl bi yol izlemeliyim sizce?