seheriko Namaza başlamaya karar verdim 🙏
Cânım Seherim 😚💞 Cokcok mutlu oldumm 🌸
Nefsin seni vazgeçirmeye çalışabilir. Asla dinleme. Sana tavsiyem abdestli gezmeye çalış. (Normal abdest yani gûsul’den bahsetmiyorum) Eğer abdestli olursan namaz vakitleri girdiginde ezan okunur okunmaz üşenmeden namazını kılarsın. Yoksa dur şu işimi halledeyim, dur şunuda yapayım derken şeytan seni oyalar ve namaz vaktini kaçırırsın. Özellikle yatsı namazını çok geç saate bırakma. Çünkü Bekledikçe üzerine ağırlık çöker.. Vakit kaçırsan bile, ardından kazasını kıl kuzum. Bugünn kılmayayım, yarın kılayım deme 🌸 Şöyle düşün, Bugün su içmeyelim, bugün nefes almayalım, bugün yemek yemeyelim.. olabilir mi böyle bisey? Namaz da bizim için su gibi, nefes gibi ihtiyacımız olan bir ibadet.. Hem zaten Allah’ın bizim ibdaetlerimize ihtiyacı yok. Bizim ibadetlere ihtiyacımız var ☺️💕 Rabbim seni namaz ehli eylesinnn.. Yolundan bir an bile ayırmasın kuzum🤲🏻💐