Miracinannesi2021 Kızlar ben covid aşımı vurulmadim hangisini vurulacagim bilmiyorum alman mi yoksa çin mi sizler hangisini vuruldunuz?
sarmaliklahana Miracinannesi2021 Ben bebeğim 2 aylık 3 aylıkken biontech yaptırdım hiç bir zararı yok emzir dediler. Sordum hastaneden.
Zeliff Miracinannesi2021 geçen hafta 3. doz biontech aşımı oldum emziriyorudum 3 dozdada. Bı sıkıntı yaşamadık
Tweetyy Miracinannesi2021 biontech korktum yan etki olur falan diye. 1 doz sinovac oldum bebegim 1 aylıkken