Kızlar bir şey sorucam ya kafama çok takılıyor niye böyle oluyor anlam veremiyorum. Kızım 3aylık mama+meme şeklinde besleniyor. Reflüsü var ama şu aralar biraz hafifledi gibi mama içtikten sonra kusmuyor ve uykusu falan varsa mamadan sonra uyuyor. Ama her emzirme den sonra mutlaka kusuyor 5 dkda emse yarım saatte emse hemen kusuyor süt kesiği şeklinde. Bide emdikten sonra mama içmeden uyumuyor mesela. Sütüm mü yaramıyor doymuyor mu anlamıyorum. Ama emerken yutkunuyor bir de doymasa yada süt olmasa o kadar kusmaz dimi? Hadi akşam sütüm azaldı diyelim ama sabah kalktığımda gögsüm dolu oluyor onda da aynı şekilde.