Deletedmom636262 Kızlar denedim hatta gittim yağ sökücü aldım ne yaptıysam telledim bile çıkmadı ☹️ Bulaşık makinesi parlatıcısından tutun sirkeye kadar denemediğim bişey kalmadı bittim artık
halamidagakaldirmislar Deletedmom636262 arkadaşlar söylemişler kesinlikle domol, sadece bezle silip geçiyorsunuz. Yağı kendisi kaldırıyor zaten.
halamidagakaldirmislar Deletedmom636262 trendyolda var bir de rossman mağazalarında var, dün bende ilk kez kullandım. Uzun suredir temizleyememiştim yerleşmiş yağları falan çok güzel çıkardı. Üstelik hiç süngerleyip tellemedim. Direkt bezle sildim.
pltsmy Deletedmom636262 Rossmanlarda satılan domol firin temizleyici kopuk var bence ef sa ne. Sıkıp beklettim sanki yeni alınmış gibi oldu
Deletedmom_72 Deletedmom636262 Canım önce fırını ısıt bi güzel sonra karbonat beyaz sirke ve limon bunları karıştır.Fıs fıs varsa dök içine sık her yerine beklet bi on dakika sonra bezle sil.Daha sonra tepsiye su koy bi yarım saat fırın açık kalsın iyice temizlenir bu sekilde
Baby_Lena Deletedmom636262 rossman ürünü domol kullanın ısıtın sıkın bıraz bekletım ve sılın sonuc harıka
BalkizimBaloglum2 Deletedmom636262 firini isitin yağ sökücü sıkın ağzını kapati yumuşasin o sekilde çıkıyor
AytenMina Deletedmom636262 domol kullanıyorum cok memnunum. Onu keşfetmeden önce arap sabunu denemiştin hacı sakirle suya bekletmiştim sonra karbonat sirke denedim zaten asperosu fln hiç saymıyorum asla cıkarmıyor. Ne zaman domolu kesfettim zahmetsiz mis gibi cıkarouor hemde tertemiz oluyor yeni gibi