Birponciginanasi Yani yaşınız genç olduğu için çocuğunuz kendi öz ihtiyaçlarını karsilayincaya kadar bekkeyebilirsiniz isterseniz. Tuvalet, yemek gibi. Benim yaşım 35 olduğu için fazla arayı açamam. Çocuğum şu an 7 aylık, 15 aylıkken falan Allah nasip eder de hamile kalırsam doğana kadar bu da 2 yaşına girer diye hesap yapıyorum.