Gzm24 Merhaba hanımlar Kızım 1 aylık. Son 2 haftadır bağırsaklarından gün içinde 5-6 kez ses geliyor. Bu normal mi? Sizde de oldu mu?
Elzsln Gzm24 evet benim kızımında oluyor gayet normal bağırsaklarının güzel çalıştığına işaret ama İshal gibiyse biogaia vermişti doktorumuz
tecrubesizkoala Gzm24 benim de bebeğim yaklaşık 1 aylık. Gazı olduğunda çıkaramadığında bağırsaklarından ses geliyor bazen, şu an ishal mesela yine geliyor ses, doktor korkacak Birşey yok dedi