Selamlar. Kızım 3 ay 5 günlük. 1 aydır agulayan aa uu sesler çıkaran çocuk 2 gündür konuşmuyor bizimle. Bol bol konuşuyorum, aktiviteler yapıyoruz ama yok sadece gülüyor. Bu sabah bi kere sesli güldü o da gıdıkladığım için 😂. 1 haftadır emzik tutmaya başladı uykuya geçişleri çok kolaylaştı. Emzikten midir, bıraktırsam mı?