İyi günler. Yaklaşık 1 aydın göğüs ucumda beyaz bi şey var internetten baktığımda pamukçuk yazıyo aktif olarak emziren bi anneyim ama bu şey artık canımı o kadar çok yakar oldu ki. Bazen göğsüme süt oturuyo onun yüzünden sıcak duşta ovaladım sürekli bebeğimi emzirdim ama yok geçmedi. Bu aralar göğsüm kendi kendini uyarıyo ucu çıkıyo o kadar çok ağrı oluyo ki uykumdan bile uyandırıyor beni tavsiyeniz var mı gerçekten canım yanıyo artık