Kızlar 15 günlük bebeğim var . Yediriyorum altını degisiyorum gazını çıkarıyorum. Gene yok sabaha kadar uyumadı . Memede uyuyor . Besige koyunca başlıyor ağlamaya . Uyusa bile en fazla 40 50 dakika uyuyor. Nadir 2 3 saat aralıksız uyuduğu oluyor . Neden sizce . Ya da bu durum ne zaman düzene girer.