Umay12 bende bir yasından bir ay sonra verdim uyku eğitimini yedi yirmi dört sallanıyordu gece en az on kez kalkıyordu sallamaktan boyun düzleşmesine yakalanmıstm artık saallanmıyor odasında yatagında yatıyor bende yan kanepede kıvrılıyorum benm orda oldugumu görüp uyuyor ama bu konuda yanlıs mı yapıyorum bilmiyrm uyku eğitiminin belki ikinci ayındayız artık odadan cıkıp kendisi mi uyumalı diyrm ama kıyamıyrm bi fikrinizi alıırm