Evettt yine ben dün misafirlerim vardı geç oldu az anneye ulaşabilirim diye bugüne bırakmak istedim postumu paylaşmayı. Bugün aslına 6. Günümüz ve az önce kızımı ilk uykusuna yatırdım 1 dakika sürmedi uyuması pat pat yapmadan birde. Önce bi maşallahınızı alırım. Dün yani 5. Günümüz artık iyice rayına oturmuş olarak geçti gece uykuları bile düzene girdi sanırım gece 10 defa uyanan kızım sadece bir kere emmeye kalktı ve 7.30 da günaydın yaptı. Artık saatlerimiz daha düzenli 15 20 dk kadar oynamalar oluyor. Dün artık pat payı bıraktım beni görebileceği şekilde beşiğini yanına oturdum elimi karnının üstüne koydum ve piş piş ee eee gibi şeyler söyledim uyuması ortalama 10-15 dakika sürdü. 7.30 8 gibi uyanıyor kızım. 9.30 ilk uykusu 12 gibi ikinci uykusu 2 gibi üç 4 gibi de şekerleme yapıyor kızım akşam 8 8.30 arası da uyuyor. Dün gece sadece 1 gibi emmeye kalktı 🌸 her şey çok güzel yolunda ilerlemeye başladı 5. Günde bu iş tamam sanırım tabi arada kaymaları olabilir. Ama benim gibi sallama ve uyku problemi yaşayan annelerimize ulaşmak istiyorum gerçekten başarılabiliniyor bir kaç gün sabırla dirayetli bu iş tamamdır. Kendinize inanın kızım şuan inanın daha az huysuz ve sevecen gelişimi de daha iyi yönde ilerliyor gibime geliyor dün gece ilk defa bende aralıksız 6 saat uyudum bir kaç gündür çok yoruldum gece gündüz uykusuz kaldım ama sonu çok güzel oldu 🐣😍 @Snowglobe @Cesevcan