laliko35 ya kızlar son 3 4 defadır olmuyor ya deliricem bi derece filan gördüm trendyol da ama kullandığınız birşeyler varsa alabilirim yoğurt mayalamak için öneriniz varsa 🙏🙏🙏❣❣❣
Zumramm04 laliko35 derece felan kullanmıyorum parmağımı hafif yakacak sıcaklığa geldiğinde içine mamaya yı koyup karıştırıp üzerine kalın bir örtü örtüyorum bir gün boyunca açmıyorum oluyor hep böyle yapıyorum bir sorun yaşamadım
drnerkn laliko35 30-40 tlye gıda termometresi satılıyor garanti olsun diye onu aldım 41 derecede mayalıyorum
laliko35 Happydef baktım daha önce böyle birşey olmuyordu yorgunluktan diye düşünüyorum yapamıyorum 😢😢
Kayra_Hatice laliko35 derece aldım ama kullanmıyorum kışın biraz zor oluyor kayınvalidemin dahi tutturamadığı olmuş fırında yapmayı deneyin kesin sonuç alırsın.
Kayra_Hatice laliko35 evde evcil hayvan yoksa peteğin üzerine de koyabilirsin üzeerine temiz bez örtersen sulanma olmadan yine taş gibi oluyor. beze sarmıyorum petek yada fırın
Aysenur-Goktug laliko35 Parmanginiz 5 sn falan sıcaklığa dayanabildigi anda mayalayin ben öyle yapıyorum kavonozlara yapıyorum ağzı açık şekilde fırına koyuyorum 6 saat sonra buz dolabına kaldırıyorum bı saat soğuduktan sonra ağızlarını kapatiyorum