1 hafta sonra evlilik yıldönümüzün 2.senesi olacak,geçen sene eşim dışarda bi yere yemeğe götürmüştü 1 gün öncesinde bana sürpriz yaparak,bu sene de muhtemelen yine yemeğe götürecek fakat böyle olması normal mi o da benden bişeyler bekliyo mudur ben neler yapabilirim mesela fikirlerinize ihtiyacım var 🤭