Emir0_ benim oğlum 18 aylık ama yazmak istedim,bizde 5. Ayında destekli oturttuk o yavaş yavaş yönlendiririr seni,oğlum 9. Ayından sonra emeklemeyw başladı,14. Ayında bi elimi bıraktı yürüüdü her çocuk baskadır ve kesinlikle takipli bi doktor bulun kendinize sağlık ofağından baska