Adtb Kizlar bebegim 3 bucuk aylik sma mama kullaniyorum iyi aslinda ama degistirmek istiyorum probiyotik icermedigi icin. hipp veya aptamil diye düşünüyorum .simdiden sonra degistirmenin bir zarari olur mu kilosu onden gidiyor 7 kiloydu 15 gün önce
Aysedemirrrrr Adtb hipp çok pahalı aptamil ve bebelac çok gaz yapıyor ben çözümü sma da buldum gaz da yapmıyor oğlum severek içiyor arada veriyorum zaten hafta da 2 3 kez diğerlerini 2 3 defa yapıp çöpe attığımız oldu
Adtb BirAlparslanAnnesi Aysedemirrrrr benim sutum az daha cok mama yiyor probiyotik ve prebiyotik icermedigi icin öyle düşündüm aslinda benim bebegim de seviyor
MySunshine21 Adtb bütün numaraları içeriyor artık. Benim bebeğim artık 2 numara kullanıyor onda da var. Daha önce 1 kullanıyorduk onda da var. Hatta internette 3 numarasında da vardı gördüm