Aynurrt baka binsurahide kaynamis sogumus su bekletiyorum mama yapacagim zmaan su kaynatiyorum 15__20 cc kadar sicak eu koyup 90 cc ye kadar topla soguk sudan koyuyorum 3 kasikta mama koyuyorum sana en basit yontemi siyleyeyim birwz socak su koy biberonun dibine geri kalanina soguk su koy kac olceklik mama yapacaksan yani sonra bilegine damlat yada dirsegine damlat yakmiyosa bebegine icirebilirsin ben oyle yapiyorum dogdugu ilk gunden beri 1 kasik mamaya 30 cc su 2 kasik mamaya 60 cc su olceklendirmede dogru olmalidir fazla sulandirirsan doymaz