Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 17 günlük dünden beri zor emziriyorum karnı aç sürekli aranıyor anlıyorum ama kucağıma alıp emzirmeye calıstıggım an mememi ağzına almak istemiyor ve ağlamaya başlıyor, emzik veriyorum onu emiyor aç kalıcak diye korkuyorum sizin aranızda var mı böyle yaşayan acaba büyüme atağı falan mı ne yapmam gerekiyor önerileriniz neler???