Merhaba. Soğuk havada çocuğumu yüzünü çok korumadan dışarı çıkardım ve yanaginda kırmızılık oluştu. Bu durumu yasayan ve bu durumu geçirecek önerisi olan var mı? Ayrıca yediği besinlerden alerjisi olup olmadığını yanaginin kizarmasindan anlayabilir miyim?