Svdnrkrky Hanımlar uygulamadan memenun musunuz ? Ben iki gündür kullanıyorum çok memnunum bilgilendirmesi olsun, sohbet falan çok iyi sanki arayıp bulamadığım gibi 😊 Faydalı bi uygulama gerçekten teşekkürler 🤗
2pati_1baby Svdnrkrky yani saçma sapan konular dışında memnunum ;hatta bir ara silmeyi dahi düşündüm sonra düşündüm gerekli olan şeyler kadar gereksizde şeyler hayatımızın her anında olabiliyor
Rumeysasaral Svdnrkrky otizm basliklarini okudukca silmeyi dusunmustm kafayi yicektm cnku. İnsanda yoksa ble bazen okuduklari oldurtturuyor beyninin icinde. Ama harici guzel uygulama
Rubab_Mommy Svdnrkrky Hoşgeldiniz.Evet cok sevdigim bi uygulama.Size nacizane tavsiyem hoşunuza gitmeyen başlikla oldu mu bakmayin.Ve ya istemediginiz kategorileri engelleyin🌸
Svdnrkrky 2pati_1baby evet bende denk geldim gece bakarken olmaması gereken konu bile vardı.. Hayatımızda var tabiki ama buraya o derece yansıtılmamalı bence sonuçta burda anne bebek bilgileri için oluşturulmuş şikayet edilmesi olsa ederdim yada vardır ama hala keşfetmedim 😊
Svdnrkrky Rumeysasaral bence uygulamayı sildirecek sebep değil en azından bilgi ediniyosun veya başka bişey sonuçta ne zaman ne olacağını bilemeyiz bizde olmasa bike tanıdığımıza bilgilendirme yapmamız gerekebilir olsun 😊