Kızlar şimdi hemen anlatayım ben pazar günü çok hastalandım covid olduğumu düşünmediğimden test yaptırmadım tee salı günü yaptırdım ve pozitif . Salı günü kuzenim geldi yanıma kaldı. Cuma günü hani bugün o kovid oldu ben şuan iyiyim ama onun 1. Gün olduğundan sıkıntılı geçiyor 5 aylık bebeğim var bu arada ondada 2 gündür sabahları ateş çıkıyor şimdi benim sorum benim geçti gececek ama kuzenimin yeni başlıyor ve biz tüm alanları ortak kullanıyoruz sizce bana ve bebeğime kuzenimden tekrar bulaşır mı ??