Ciglipaf Malum ilaç içemiyoruz yaşayan anneler semptomları hafif geçirmek ve atlatmak için neler yaptılar?
Sonsuzmutluluk Ciglipaf ben test yaptırmadım ama muhtemelen pozitifim. Parol içebilirsiniz maske takın hep normal grip gibi düşünün bolbol ıhlamur için çiğ sarımsak yutun ballı ılık su ben birde umca solisyon kullandım.
Cicekpapatya Ciglipaf d vitamini, c vitamini, demir çinkolu vitamin içtim. Bol bol bitki çayı ıhlamur adaçayı içine limon koydum. Kekik çayı yaptm. Su içmeye çalıştm parol içtim çift maske taktm hep.
Busraaaarsn Sonsuzmutluluk geçmiş olsun ben de pazartesiden beri hastayım bugün de tat koku gitti sizde de oldu mu tat koku kaybı acaba
Sonsuzmutluluk Busraaaarsn yok tat koku gitmedi bende çok şükür geçmiş olsun sizede düzelir inşallah kısa sürede
Erdemir Busraaaarsn pazartesi bizde covid olduk bugün sabah koku tatda gitti iyice dün yine az alıyordum bugün hepten gitti
Busraaaarsn Erdemir geçmiş olsun size de aynı gün hasta olmuşuz demek ki :( başka hangi belirtiler var sizde acaba,iyice psikolojisi bozuluyor insanın koku tat alamayınca
Erdemir Busraaaarsn baş ağrım çok var eşim daha kötüydü dün serum tktırdı kendisine bugün o iyi biraz bebek çok huysuz 5 aylık bugün 5 gündeyiz 7 gün sürüyo diyorlarda 7 gün süreceğini zannetmiyorum
Busraaaarsn Erdemir haklisiniz benim de çok boğaz agrım var, ilk günler vücut ve bel agrım vardı. Hâlâ boğazım kötü ve tat koku gitti bugün de :(
Erdemir Ciglipaf emziriyorum da emmiyo canı istemiyor bende mamaya yoğunlaştım günde 1 kere yaparken 4 krre yapıyorum
sutlucikolata Ciglipaf ilk gun agri kesici ictim sarimsak bolum hap gibi yuttum c vitamini istettim doktorumdan bol tarhana ictim bol sarimsakli ve limonlu meyve yemege calistim insAllah cabuk atlatirsiniz🤲🏻