BarisGlc Merhaba kızlar oğlum gece çokçiş yapıyor ve yüz üstü uyuyor akşam 7-8 de yatıp sabah 7de değiştiriyorum prima molfix sleepy hepsi sızdırma yaptı acaba numara mı yanlış 7300 kg kaç beden olur
Aliaslan1 BarisGlc benim oğlum 2.5 aylık ben 3 numara kullanıyorum asla sızmıyor siz de rahatlıkla 4 numara kullanabilirsiniz bence prima premium care çok memnunum pişik de yapmıyor
Moonlightttt BarisGlc merhaba BarisGlc merhaba yazan kilo aralıkları uymuyor her bebeğin boyu,popo ve bacak kalınlığı, vücut tipi farklı. 8 kilo 5 numara pirima ve Molfix kullanıyorum. Bu arada nadiren sızma yapıyor ama ayda 1 anca Prima gece 12 saat koruyor.
Kuzey06 BarisGlc ben her türlü bezi denedim careyi bebem naturalde buldum. Hem hesapli hem guzel. Kucuk bir paket alip deneyin isterseniz. Bu arada 4 numara kullanmasi lazim.
2pati_1baby BarisGlc ben hepsini denedim rahatlık bakımında en son gece serisinde kaldık akşam 9 da uyur sabah 8 uyanır tek damla yoktur,çokta hareketlidir oğlum 👀 gündüz 5 giyiyorsa gece 6 giydiririm mesela😅
BarisGlc Moonlightttt teşekkürler ben hep üzerinde yazan kilolara göre hareket ettim bi tek sleepynin küçük olduğunu bildiğim için onu büyük alıyordum primanın numarasını değiştiricem