Bebeğim yaklaşık bir aydır diş etlerini kaşıyordu 3 gündür ishal var ve 12 saattir 39 u bulan ve bir türlü düşmeyen ateş var. Bebeğim 5 aylık dişin çıktığını nasıl anlarım ? Umarım hasta falan değildir doktora götürmeli miyim? Biraz beyazlık var gibi ama emin olamadım diş etinde. Diş nasıl çıkar diş çıkarken yaşadıklarınız neler yardımcı olun lütfen