Kızlar bilen yazsın nolur cok caresiz kaldim. Esim ve ben grip olduk suan salgın var boğaz ağrısı öksürük gibi. Ben hasta olduğumdan beri bebeğim beni emip öğürerek kusuyor. Bu durum beni cok üzüyor. Doktora götürdük bu gece öyle üstten bi baktı karnı ağrıyor dedi iki ilac verdi yolladı. Ama hala kusuyor bebeğim iki gündür basında nöbet tutuyorum boğulmasın diye🥺sizce sütümün tadı değişmiş olabilir mi o yüzden mi istemiyor beni