ebruu123 2 gündür ciddi bir anlamda diş ağrısı çekiyorum dün kanal tedavisi basladı 1. Seans yaptılar ama hala agrım devam ediyor dayanamıyorum artık emziriyorum paroldn başka bişey içemiyorum doğal önerdğiniz denediğiniz agrı keisciler var mı