S_D Anneler merhaba. Kusma ve kaka lekeleri çıkmıyor yikadigimda. Deterjan olarak toz Dalın kullanıyorum. Sizlerde ne durum ne kullanıyorsunuz nasıl çıkıyor lekeler.
Thesra S_D Kusma ve kaka lekeleri için önce hemen suyun altında akıtıp beyaz sabunla iyice çitile çıkıcaktır ondan sonra çamaşır makinasına atıp yıkayın👌👌
Merveedd S_D kovaya soğuk su koyuyorum içine sabun biraz bekletiyorum makinamın leke çıkarıcı özelliğide var o programa atıyorum hiç leke kalmıyor
S_D AhmetEymen ya evet onu duymuştum ama bulamadim ben nerelerde satılıyor bütün marketlerde yok sanırım hiç denk gelmedim çünkü 😔
Thesra S_D Beyaz kalıp sabunla yıka çıktığını görüceksin ama bekletmeden hemen isin bitince yika kurumasina izin verme
S_D Merveedd benim makinadada var ama ben bebek giysisi programında yıkıyordum. Birde onu deneyeyim mantıklı 😉
Merveedd S_D bebek giysisi programında hiç yıkamıyorum sürekli kıyafet değiştiği için çok leke yoksa yarım saatlik programda yıkıyorum şipşak😂 sıkıntıda çekmiyorum
Denizalp E bebekte lekecıkarıcı sprey var cok ıse yarıyor baaka lekeleru bıle cıkartıyor cok etkılı tavsıye ederim 😘 S_D
israks S_D beyaz sabunla keseleyip öyle atıyorum makineye çıkmıyor dediğiniz gibi bende dalin sıvı ve toz kullanıyorum ikisindede koyuyorum