Eymenalp2824 4 de uyandı ve geri uyumak istemyo 1 haftadır böyle gerçekten yıldım. Ayağımda sallıyorım ama yok hiç uyucak tip yok napcam böyle ya. Erkende yatmıyo 10 buçukta yattı gerçekten daralıyorum artık
Lucy Eymenalp2824 Valla benim oğlum da 10 buçukta yatsa kalkar oturur gece. Erken diye demiyorum. Sizin yaptığınız doğru. Ama doğdu doğalı 1 2 demeden uyduğunu görmedim. Binde birdir yani.
Birdunyabircennetannesi Eymenalp2824 3 de uyandı uyumuyor delirmeme ramak kaldı 🤦 Uyuyormuş gibi yapıyor yatırıyorum tam dalcam uykuya hop uyanıyor tekrar başa sarıyoruz. Normalde uyumazdi 2 gündür daha da uyumamaya başladı 🤦
Kiziveannesii Benim kızım 14 aylık gece 1 de uyuyor 10.30 da falan yatınca kalkıp oturuyor gece belki de uyku düzeni değişmeli 🙄
BirAlparslanAnnesi Eymenalp2824 sakın öyle birşey yapma 🙄 şehir efsanesi o geç uyursa geç kalkar saçmalığı..ayrıca on bucuk uykuya geçmek için erken değil geç bile bi saat bebeğiniz için
Lucy Eymenalp2824 Gündüz uykusu da önemli canım. 5′i geçirmemeye çalışıyorum ama bazen sarkıyor. O zaman gece uykuya geçişi daha zor oluyor.
Eymenalp2824 BirAlparslanAnnesi 10 buçuktan önce uyuttuğumda 3 den 6 ya kadar uyumuyodu gece 🤦🏻♀️ Valla napıcağımı şaşırıdm hiç böyle bi çocuk değildi ya bu ay mahvetti bizi
BirAlparslanAnnesi Eymenalp2824 tamam işte 5 bucuk sonn uykudan uyanışı için geç bi saat o yüzden erken yatmıyo erken yatmadığı gibide geceleri sürekli uyamıyor ? Peki sabah kaçta kalkıyo?
BirAlparslanAnnesi Eymenalp2824 10-12/13 aylarda uyku gerilemesi yaşıyorşar düzenleri tamamen değişiyor düzelir merak etmeyin.ama en önce uyku düzeninizi ayarlayın saatleriniz çok önemli. Son uykusunu geç yapıyor o yüzden yattıktan sonraki ¾ saat içerisimdede uykusunu almış olarak uyanıyo hep
Eymenalp2824 BirAlparslanAnnesi sabah 7 buçukta uyanıyo 11 de ilk uyku 4 de ikinci uyku düzenimiz iyiydi ama anlamadım tek uyku mu lazım
BirAlparslanAnnesi Eymenalp2824 büyük ihtimal ilk uykuyu uzun yapıyo. İkincisinin kısa olması lazım en fazla 40 dk bide böyle deneyin bencee
Cnar2021 Oğlum 10 aylik saat basi ayaktayim salliyorum 1 bcuk saattir gozleri açik hic uyku modu yok atak haftasiymis netten oyle gordum ama geberiyorum uykusuzluktan