Rabiactm Boğazımda inanılmaz ağrı var her yutkundugumda ağlayasim geliyor kulaklarımin içi de ağrıyor yutkunurken. Kafamda bir tokluk var ağır geliyor ateşim de oynuyor. Hava çok soğuk olduğu için hastaneye Sabah gideceğim bebeğimde yeni atlattı daha. Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz lütfen dayanamıyorum
nurelem Rabiactm canım geçmiş olsun, bademciklerin iltihaplanma olabilir, ılık şeyler yuket, elma sirkesiyle garagara yap, bir de teraygi erit pekmez kat boğazı yumuşatıyor.
anne15 Rabiactm karabiberli süt boğaza iyi gelir ılık. Limon bekletin suda aroması geçsin ben birkaç gün içtim koronayken dehset boğazkm tahriş olmustu yediklerimden o hemen geçirdi