Canımlar merhaba doğum yapalı 50 gün oldu. Ve blz eşimle görüşemedik 🤓 ben şimdi annemlerdeyim eşimle başka şehirde yaşıyoruz hava şartlarından dolayı almaya gelemedş ama bikaçgüne gelir diye düşünüyorum. 1.5 yıllık evliyiz. Saçlarımı ara ara kestim, perma yaptırmıştım ama bozuldu sayılır yani %50 kaldı. Sizce koyu sarıdan kızıla geçmek nasıl olur? Kendim boyayacağım bu arada 🥳