Arkadaşlar merhaba 4 gun once bebeğime fizyolojik reflu tanısı kondu bi tane sürüp verildi. Bebegim bazen öksürürken bagiriyor ve kendini sıkıyor bunun nedeni refluden mi kaynaklanıyor sabah ilk işim tekrar doktora götürmek olucak ama kafay8 yemek üzereyim lütfen başına gelen varsa yardımcı olsun çok kötüyüm.