Merhabalar kızım 6 aylık arabaya biner binmez ağlamaya başlıyor ilk zamanlar böyle değildi işe gittiğim için hergün anneme bırakıp almak zorundayım hergün çığlık çığlığa mosmor olana kadar ağlıyor ne oyuncak ne birşey fayda etmiyor konu ile ilgili önerileriniz var mı?