Kızlar dogum oncesi akıntım normaldi. Kokusuz renksiz sorunsuz vs vs. Normal bi akıntım vardı. Dogum yapalı 2 ay 1 hafta oldu. İki gundur daha once hiç olmayan bi akıntım var. Yapışkan sarımtırak kokusuz bi akıntı. yaşadınız mı bole bişi ? Neyin belirtisidir yada normal midir