2 ay aşısıni dün öğlen 11:45 de oldu , çok ağladığı için carpol vermiştim bı kaç saniye sonra bı avuç dolusu kusmustu , az evvel de ateşi 38.1 dereceydi carpol verdim vermekle fosurt diye çıkardi üstü yatağı herşey battı ateşi bı iniyor bı çıkıyor doktorumuz 38.5 olunca getirin dedi uyuyamıyorum korkudan bu gidişle sabaha kadar beklerim başında… Carpol mu yan etki yapıyor yoksa aşı mi anlayamıyorum , mecbur kusunca tekrar verdim doktorumuz kustuktan sonra etkisini kaybeder demişti tekrar verdim ama allah korusun görmeseydim o kusakla kötü sonuclar dogabilirdi sizde de aşı böyle yan etki yaptı mı ? İştahı da hiç yok bugün nerdeyse doğru düzgün emmedi