Maalesef bu aralıklarda bebeklerin uykusu çok düzensiz oluyor istediğiniz kadar gazını çıkarın maalesef gazları olabiliyor benim bebeğimde 40 gün boyunca bizi delirtirdi uyumazdı ondan sonra değişti uyku sistemi uyuyor biraz daha bekleyin eğerki 2-3 aylarındada değişme söz konusu olmazsa hekime başvurabilirsin ☺️