Merhaba 3 gündür kızım öksürüyor bugün doktora götürdüm akciğer röntgeninde bronşit olduğu görüldü. İlaçlı buhar ve antibiyotik başladık. O kadaf sakınıyorum o kadar titiz bakıyorum aklım almıyor nasıl bronşit oldu diye çok üzüldüm çok canım sıkıldı. Sanki tüm emeklerim çöpe gitmiş gibi hissettim. Doktor ilaçlarına devam edicem ama 7 aylık bebeğe ek olarak ne yapabilirim doğal yollardan. Ihlamur bitki çaylarını veriyorum. Bunun dışında doğru birebir yaptığınız öneriniz varsa alırım. Şuna dikkat et diyeceğiniz birşey olur mu?
şimdiden teşekkürler