Hepinize merhabalar arkadaşlar
kafamı çok kurcalayan bir durum var. Bebeğim 3 ayından itibaren kafasını sürekli kaldırıp oturur pozisyona geçmeye çalıştı. 4 buçuk aylıkken ellerinden tutup oturur pozisyona getirmeye kucağımda oturtmaya başladım. Bir gün beslenme sonrası yine oturmaya çalışırken burnundan mama gelerek kustu panik yaptım babasına verdim tut çabuk diye aspiratör aldım geldim ve bebeğim ondan sonra hiç bi zaman oturmak istemedi çabalamadı 10 gün sonra 6 aylık olacak destekli oturtuyorum istemiyo sinirleniyo bebe yatmaz aldım onu da istemiyor oturunca hemen kusuyor. Başına gelen var mı? Benim tepkimden ya da burnundan kustuğu için nefessiz kalmaktan korktuğu için mi istemiyor yoksa başka problem mi var bilemiyorum. Ek gıdaya geçmek zorundayız sadece alerji mamasıyla besleniyor ama oturmadığı için çok zor oluyor. Var mı başına gelen