Arkadaşlar doğum yapalı iki buçuk ay oldu 1 hafta temiz kalıp yine adet görüyorum doğumdan beri neredeyse hep adetliyim 😠😣 genital bölgem ped kabul etmiyor aşırı kaşıntı ve tahriş oluyor sünnetli çocuk gibi geziyorum sonra nasıl çözerim bu durumu pede nasıl alışacağım doğumdan önce böyle bir sorunum yoktu ☹️