Kızım 21 aylık. Bebekliğinden beri ağlar bir bebekti büyüdükçe düzelir dedim ama her geçen gün artıyor bi çocuk herşeye ağlar mı işte ağlıyor bişey istiyor ne istiyorsun diye soruyorum onu anlamaya çalışıyorum ama daha söylemeden bile ağlamaya başlıyor tüm gün gerekli gereksiz herşeye ağlıyor hep ağlıyor. Artık o kadar zorlanıyorum ki beynimde hep ağlama sesi var dışarı biyerlerw gitsek oralarda bile ağlıyor herşeye var mı böyle durumda olanlar hanımlar siz nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla ?